Low-Quality Content
Low-Quality Content
Since Content marketing involves Influencing customer purchase decisions through Content creation and distribution, most marketers understand the need for compelling content . However, many people often forget about the impact of SEO on Content marketing success. In addition to publishing high-quality, helpful Content , your Content and Blog must be well optimized in order to be found on most search engines.
Reading and watching low quality Content is a nightmare for avid readers.
Makes all of us a little nervous, scared and undoubtedly upset too.
Equally troubling is the thought of how easily those mistakes can be avoided.
Here are some very common mistakes that make your Content of poor quality for blog readers:
# Frequency mistake: You share too many times on all social media
#Subject Mistake: Lack of focus and Content
#Quality mistake: low-quality Content and copy paste work
#Commentary Mistake: You Forgot It Your Niche
#Selfish Mistake: It's About You and Only Your Product
# Niche not very well researched
# Unacceptable grammatical errors and silly mistakes
# wrong context
#Incompatible materials
#factually or scientifically incorrect
# Not connecting to target audience
# Unverified Google claims
# Missing product or brand tone
# Correct picture is missing
#Incompatible original writing
We only hope that each new Content writer, especially aviation, blogger, travel and motivational writers, will consider these points and run a discretion check on their Content before sending it in for review.
Saves everyone's time and energy.
And definitely saves the reviewer from sorrows.
Don't underestimate Power of #Hashtag..
We came across with a post offering #wfh with 30 Like, and almost 40 comments
And that guy who posted don't have a single connection on LinkedIn still his post reach out to many people with help of some hashtag...
#interestingfacts #linkedin #socialmedia #marketing #digitalmarketing
निम्न गुणवत्ता वाली सामग्री Low-Quality Content
चूंकि सामग्री विपणन में सामग्री निर्माण और वितरण के माध्यम से ग्राहक खरीद निर्णयों को प्रभावित करना शामिल है, अधिकांश विपणक सामग्री को मजबूर करने की आवश्यकता को समझते हैं। हालांकि, कई लोग अक्सर सामग्री विपणन सफलता पर एसईओ के प्रभाव के बारे में भूल जाते हैं। उच्च-गुणवत्ता, सहायक सामग्री प्रकाशित करने के अलावा, अधिकांश खोज इंजन पर मिलने के लिए आपकी सामग्री और ब्लॉग को अच्छी तरह से अनुकूलित किया जाना चाहिए।
कम गुणवत्ता वाली सामग्री को पढ़ना और देखना उत्साही पाठकों के लिए एक बुरा सपना है।
हम सभी को थोड़ा नर्वस, डरा हुआ और निस्संदेह परेशान भी करता है।
उतना ही प्रताड़ित करने वाला विचार है कि कितनी आसानी से उन गलतियों से बचा जा सकता है।
यहाँ कुछ बहुत ही सामान्य गलतियाँ हैं जो ब्लॉग पाठकों के लिए आपकी सामग्री को खराब गुणवत्ता का बना देती हैं:
# फ़्रीक्वेंसी गलती: आप सभी सोशल मीडिया पर बहुत बार शेयर करते हैं
#विषय गलती: फोकस और सामग्री की कमी
#गुणवत्ता की गलती: निम्न-गुणवत्ता वाली सामग्री और कॉपी पेस्ट का काम
#कमेंट्री गलती: आप इसे भूल गए अपने आला
#स्वार्थी गलती: यह आपके और केवल आपके उत्पाद के बारे में है
# आला पर बहुत अच्छी तरह से शोध नहीं किया गया
# अस्वीकार्य व्याकरण संबंधी त्रुटियां और मूर्खतापूर्ण गलतियाँ
#गलत प्रसंग
#अपूर्ण सामग्री
#तथ्यात्मक या वैज्ञानिक रूप से गलत
# टारगेट ऑडियंस से कनेक्ट नहीं होना
# असत्यापित Google दावे
# गुम उत्पाद या ब्रांड का स्वर
# सही तस्वीर गुम है
#असंगत मूल लेखन
हम केवल यह आशा करते हैं कि प्रत्येक नया सामग्री लेखक, विशेष रूप से विमानन, ब्लॉगर, यात्रा और प्रेरक लेखक, इन बिंदुओं पर विचार करें और समीक्षा के लिए भेजने से पहले उनकी सामग्री पर एक विवेक जांच चलाएं।
सभी का समय और ऊर्जा बचाता है।
और समीक्षक को दुखों से अवश्य बचाता है
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